četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Medeni snovi

Sastojci

  • za 12 srednje veličine silikonskih kalupića
  • 150 g čokolade

  • smjesa od keksa
  • 50 g mlje. plazma keksa
  • 50 g mlje. oraha
  • 50 g pekmeza od naranče
  • 50 ml proključalog i vrelog mlijeka

  • karamel
  • 75 g šećera
  • 1/2 žlice vode
  • 50 g grubo sjeckanih oraha
  • 1/2 žlice limunovog soka
  • 50 ml slatkog vrhnja
  • 1 žlica meda
  • Priprema


    1. Čokoladu otopiti na pari i premazati kistom silikonske kalupiće. Pustiti da se čokolada u kalupićima stegne i postupak ponoviti.

    2. Dok se čokolada steže napravite smjesu od keksa. Kekse, orahe i pekmez, prelijte kipućim mlijekom i dobro izmješajte. Od smjese pravite kuglice i stavljajte u kalupiće u kojima se čokolada stegnula.

    3. Prstima kuglicu smjese utiskajte uz stijenke kalupića i napravite udubljenje u koje ćete sipati karamel.

    4. Za karamel…., šećer s vodom stavite da se otopi i dobije lijepu karamel boju, (vodite računa da ne izgori) dodajte sjeckane orahe, sok od limuna, vrhnje i med.

    5. Mješajte smjesu dok ne dobijete lijepu glatku karamel kremu.

    6. Pustite da se malo ohladi, zatim punite udubljenja vodeći računa da vam do ruba još ostane prostora koji će te napuniti čokoladom kad se karamel krema stegne.
    7. Moj savjet Kad pravite karamel kremu, u otopljeni šećer dodajte zagrijane orahe i vrhnje. Dok mi se šećer otapa, u pećnicu stavim orahe i vrhnje, taman budu topli kad mi zatrebaju :) Masa od šećera će se puno ravnomjernije otapati.
  • Ja sam pravila i one posve male pralinice a u njih sam stavljala samo kremu od karamele i odlične su! 
  • I kalupe za muffins od silikona sam punila ali nisam pravila udubljenje, nego sam smjesom od keksa, napunila do pola kalupa, na to karamel kremu i zalila čokoladom.
    Umjesto keksa mogu vam poslužiti i ukrajci ispečenog kolača. Skoro uvijek ih iskoristim u takve svrhe na radost svih posebno djece koja se vesele tim malim i lijepim pralinicama :)

Nema komentara:

Objavi komentar