srijeda, 24. kolovoza 2016.

Rolada od keksa s kokosom

Sastojci i priprema:
Ova simpaticna kokos rolada je jos jedan od kolaca koji je bio na nasoj praznicnoj trpezi. Ja ga cesto pravim,posebno po ovom fantasticnom receptu koji sam jos davno pronasla u knjizi ,,MOJI NAJBOLJI KOLACI,, koju ja prosto obozavam. Zato evo receptic i slika za sve vas koji mozda jos niste probali ovu neodoljivu roladu. Ja sam od ove mere pravila dva mala tj. tanja rolata i jako su dekorativno izgledali na tanjuru….
Testo:
  • 250 gr mlevenog petit keksa
  • 100 gr mlevenog secera
  • 14 kasika kuvane kafe
  • 1 kasika ruma
  • 100 gr rastopljene cokolade
  • 100 gr mlevenih oraha
  • 1 kasika kakaa
Krema:
  • 100 gr kokosa
  • 3 kasike vrele vode
  • 3 kasike secera
  • 100 gr secera u prahu
  • 100 gr margarina

Nema komentara:

Objavi komentar