petak, 19. kolovoza 2016.

Posni kolač

Sastojci i priprema:
Posni kolac u kojem nema jaja,mleka,nikakvih kuvanih krema a jednako je ukusan i socan,odlican je uz kaficu.Ja sam ga pravila dva dana za redom,prvi dan sa orasima drugi dan sa makom,mada ovaj sa orasima mi je za nijansu socniji i ukusniji,njega sam premazala pekmezom i posula orasila a ovaj sa makom samo sam posula mlevenim secerom.Pravila sam ga po receptu moje imenjakinje koja vodi bozanstven sajt ,,Najbolji Domaci Recepti,, zavirite odusevicete se sta svasta zanimljivo ima kod nje…Ime moje hvala za ovaj fantastican receptic.
Sastojci:
  • 12 kašika šećera
  • 20 kašika mekog brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 400 ml vode
  • 1 kašičica sode bikarbone
  • 8 + 4 kašike mlevenih oraha
  • 4 + 4 kašike pekmeza po zelji

Nema komentara:

Objavi komentar