nedjelja, 31. srpnja 2016.

Radina torta sa malinama

SASTOJCI
  • KORE 2 x (SASTOJCI ZA JEDNU KORU):
  • 1 bjelanjak
  • 37 gr šećera
  • 12 gr oštrog brašna
  • 7,5 gr gustina
  • ½ žličice praška za pecivo
  • ¼ žlice octa
  • ¼ žlice ruma
  • 17 ml ulja
  • VOĆNI FIL OD MALINA:
  • 175 gr malina (svježih ili smrznutih)
  • 3 žlice šećera
  • 20 gr gustina
  • 10 gr margarina
  • FIL 1:
  • 170 ml šlaga
  • 50 gr čokolade za kuhanje
  • 60 gr mliječne čokolade
  • ½ žlice masnijeg vrhnja
  • 1 žlica fila 2
  • FIL 2:
  • 175 gr mascarpone sira
  • 2 žumanjka
  • 50 gr šećera u prahu
  • ½ naribane korice naranče
  • 75 ml šlaga

KORE SA BJELANJCIMA

1. Bjelanjke miksajte dok ne očvrsnu, zatim postepeno dodajte šećer, izradite dok ne dobijete čvrsti snijeg.
2. Praškaste sastojke sjedinite i prosijte te dodajte u izrađene bjelanjke, pomiješajte lagano sa kuhačom.
3. Dodajte ocat, rum i na kraju u laganom mlazu umiješajte ulje.
4. Ulijte u pripremljeni kalup. Pošto sam ja koristila samo obruč, na veću tacnu sam stavila masni papir, gore obruč, pa smjesu. S obzirom da sam tortu pravila sa pola mjere koristila sam obruč od 16 cm, a vi možete za duplu smjesu koristiti obruč od 24 cm. Računajte kada izvadite biskvit iz obruča da ćete dobiti biskvit manjeg promjera. Preporučujem da obični obruč koji inače koristite rastvorite malo više, te ispecite biskvit na velikoj tepsiji sa masnim papirom kao što sam navela. Kada budete krenuli slagati tortu na tacni samo priljubite obruč koliko je potrebno, eto to je jedna caka koja dobro dođe.
5. Pecite na 180 stupnjeva oko 15 minuta, ovisno o rerni.
6. Ponovite postupak sa drugom korom.

Nema komentara:

Objavi komentar